luni, 5 aprilie 2010

Pariu cu viata

Tremur.Suspin . Printer mormane de amintiri si cuvinte gri un singur gind se regaseste in intreaga mea fiinta: mi-e dor…
      Parca au trecut ani de zile de cind lumina soarelui nu a mai patruns pe fereastra mea mica. Viata e nedreapta!!! Mi-am pierdut pina si amintirile. Credeam ca nu mai pot simti nimic, dar frigul ma patrunde pina la oase. Si ma string toata-n-trun colt. As vrea sa ma ascund, dar nu am unde. Mi-am pierdut si speranta…
      O vaza de sticla sta rasturnata la picioarele mele. Si ea si-a pierdut florile. Pun mina pe ea si imi string cioburile de inima frinta, imprastiata prin camera. Miinile mi s-au umplut de sange…am strins la loc culorile din viatsa mea….am strins tot ce era al meu…..am simtit ca trecutul nu ma lasa, asa ca l-am lasat eu pe el…..ca sa nu'mi umbreasca soarele din ochi……
       Am facut pariu cu viatsa……si am cistigat!!!!
      Tot ce tine de trecut pastrez adinc in inima mea…..
Ce mult te-am iubit…….

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu