luni, 24 mai 2010

Bolnava

S’a imbolnavit ziua de la atita dor,
Si atita dragoste in inima mea…
Dar n’am cerut nimanui ajutor,
Asa cum fara ajutor, te voi uita
Se sugruma fluturasii din stomac,
Si’si pierd si din culoare pic cu pic
Sa stii ca de miine nu am sa mai tac,
Dar astazi prefer sa nu mai zic nmic…
Se imbulzesc in minte atitea ginduri
Ca intr’un magazine de haine la reduceri,
Si parca te vad in fata mea cum te vinturi,
Si nici macar tu nu stii ce vrei sa’mi ceri.
Mi’ai furat toate sentimentele din suflet
Intr’un dulap , ca suvenir, le’ai pus,
Insa raftul unde stau este prea putred,
Sa mi le intorci, de’atitea ori ti’am spus!
Deja ma parasesc sperantele,
Isi pun valiza’n spate si se duc…
Pe strada mea nu a mai rasarit soarele,
De cind ultima data ne’am vazut.
Au prins la mucegai emotiile
Iar inima ritmul si l’a schimbat,
S’au umezit de’o vreme noptile
Si ochii sa lacrimeze n’au incetat
Am incercat sa fug de’acest chin
Dar nu mai au nici , muschii, vlaga,
Am ramas toata’un suspin
Si’un intuneric care inca se roaga…
M’ai lipsit de’o parte buna din mine
M’ai dezgolit si m’ai aruncat in strada
Fara nimic , fara nimeni
M’ai lasat singura si bolnava….

Un comentariu:

  1. imi place ..."Sa nu'ti fie frica
    Vei fi inconjurat de dragoste
    Caci ea domina peste tot..."

    RăspundețiȘtergere