marți, 4 mai 2010

Dans

La inceput ne'am incins in simplu pasi de Disco...
Iar mai apoi, privirile noastre s'au intilnit
Ca intr'o Rumba.
Toate drumurile se intersectau
Si ne gaseau
Negrabiti, 
Nepresati, 
Relaxati, 
Laconoci
Si aproape dezinteresati, 
Ca in ritmurile unui ademenitor Slow Fox.
Mainile noastre se jucau nebuneste
Intr'o necontrolata Salsa...
Soldurile noastre cochetau
Intr'o continua Samba...
Si fara sa realizam, 
Nebunia noastra a prins contur!
Simteam sangele fierband in vene:
Eram tigani pe muzica.
eram insetati de pasiune
Invaluiti in febra...
Si trupurile noastre s'au contopit intr'un tango...
Flacara dintre noi
Era de un rosu criant
Dar prea superficial
Si prea rudimentar
Iar intr'o ineptie naiva
Si'o gandire infantila
Nu finisezi pe ritmurile indiene de cununie.
Am deschis ochii, 
Am oprit muzica, 
Am uitat pasii
Si'am lasat miscarile noastre in ritmurile monotone ale unei despartiri....

Un comentariu:

  1. : /eram insetati de pasiune
    Invaluiti in febra.../
    mi-a plăcut cum ai descris, bravo!

    RăspundețiȘtergere