joi, 20 mai 2010

Remember

Mi'e dor... atatea lucruri am trecut prin tesutul inimii mele, care acum persista in ritmul fiecarei batai, si care constituie cardiograma vietii .... Mi'e dor de niste chestii abstracte, dar care ma fac sa ma intorc si sa privesc inapoi, niste amintiri de care nu pot dezlipi, pe care candva le'am trait si poate nu am sesizat cat de dragi imi vor fi.... Mi'e dor cel mai mult, probabil, de anii copilariei mele... cand nu ma gandeam la nimic.. si nu ma ranea nimic decat niste zgarieturi... atunci nu ma interesa cum arata lumea, sau ce inseamna sa te indragostesti...astea le stiam doar in basme... atunci era necesara o singura inghetata ca sa fii fericit...acum constati ca fericirea ta mai depinde si de altcineva....Mi'e dor de acele vremuri...atunci nu trebuiai sa stai cu grija ca esti nemachiata , sau sa te uiti ca esti pe tocuri sau in ghete... atunci erai minunata oricum... Mi'e dor de timpul care l'am lasat sa treaca si nu l'am folosit...Mi'e dor si de lucrurile care m'au durut...de fapt, ma dor...dar candva in ele gaseam fericirea suprema.... daca as fi stiut ce urmari imi rezerva...dar nimic nu'i intamplator...in viata totul se produce cauzal!!! P.S: Mi'e dor de nebuna aia din mine care nu era nici romantica, nici sentimentala, nici melancolica....care privea doar inainte si nu regreta nimic din ce a trait......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu