luni, 9 august 2010

Limită

deci, sentimentele mele sunt la reciclare...
(sa nu-ţi dea prin cap să mă întrebi ce simt,habar nu am)!

vitrina encefalului meu dement, mi-a scos visele la vînzare...
Şi sunt la reduceri, dacă te interesează....

de azi încolo să nu mă acuzi de superficialitate,
nici să-mi ceri să fiu sufletistă....
de curînd am făcut un act de binefacere şi mi-am dăruit sufletul unor asasini de inimi....
măcar pe ea s-o fi salvat, dar nu am reuşit...
mi-au ucis-o...dar n-am uitat de ea
îi duc în fiecare zi flori la cimitir....


Te-ntrebi ce-a mai rămas din mine?

Nişte carne mucegăită...
nici cîinii nu mă manîncă!

Acum, uite-te în ochii mei disperaţi/ expiraţi şi promite-mi ca tu vei avea grijă de inima ta, de sufletul tău, promite-mi ca o sa-ţi foloseşti regulat sentimentele şi o să-ţi urmăreşti cu fidelitate visele. Iar dacă nu ai nevoie tu de ele, doneazămi-le!

P.S: mi-e dor de un "EU" complet.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu